12 Mart 2011 Cumartesi

İlk Mim

İlk defa sevgili arkadaşım Hayatın tatları tarafından mimleniyorum.soruları büyük bir keyifle cevapladım .teşekkürler canım.

Hayalinizdeki meslek nedir?
Bilgisayar mühendisliği
Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?
genelde Incandessence,arada bir Pur Blanca

Çay mı kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü/Sütsüz?
kahve ,sütlü ,orta şeker


En en en önemli makyaj hileniz?
aşırı makyaj düşkünü biri değilim,o yüzden hilem pek yok.üst göz kapağına yeşil kalem çekmeyi severim.


Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne dilerdiniz?
Kesinlikle çocuk kalabilmeyi,hiç büyümemeyi dilerdim.vefat eden  2 tane çok sevdiğim insanın , geri gelebilmesini dilerdim.Ailem ve sevdiğim insanların ömrüm boyunca hep yanımda olabilmesini dilerdim.


Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği veya tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız, hangisi olurdu?
Kahvaltıyı pek sevmem,akşam yemeğide rahatsız eder,sanırım benim için en iyisi öğle yemeği .


Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
Bence Hello Kitty güzel renk seçimi yapmış ,pembe güzel duruyor.


Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?
tabî ki yüzük ,ama küpeyi çok severim .
Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?
Gitar çalabilmek,güzel resim yapabilmek
Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?
Nemlendirici kremim,ve dudak kremi.

Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse, tam olarak neyi görmek isterdiniz?
Nasıl öleceğimi çok merak ederim,ama yinede geleceği görmek istemezdim.



Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)

ünlü aşkım yok,nedense bana hepsi yapmacık geliyor.




Neden blog tutmaya başladınız?
Bloglarda dolaşmayı çok seven biriyim.bu merakımdan dolayı bende bir gün blog açmaya,etrafıma faydalı olmaya,yeni arkadaşlar, dostluklar kazanmaya karar verdim.ve internettede bir tarif defterim olmasını istedim.kazandığım dostlarım ise en büyük ve güzel sebeplerden biri.yaptıklarımı paylaşmak ,bana mutluluk veriyor

5 yorum:

Hayatın Tatları dedi ki...

canım çok keyifle okudum. aslında bende ne zaman ve nasıl öleceğimi bilmek isterdim ama bu seferde hayat yaşanmaz hale gelirdi sanırım. en iyisi eveeet bilmemek..

Unknown dedi ki...

esracım ilk mim olduğunu yazmışsın ben daha önce sana ödül olarak mimlemiştim sende tepkisiz kalınca mimleri sevmediğini düşünüp mimlemekten vazgeçmiştim haberin ola:)

http://sezobigo.blogspot.com/2011/02/okunmasi-en-keyifli-blog-odulualmis.html

burada görebilirsin
sevgiler

Unknown dedi ki...

Sevgili Esracim zevkle okudum mimini. Arkadaslari bu vesileyle tanimak ne güzel. Cici bir pazar gûnû diliyorum. Sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Best Xrumer service - we post your custom post up to 100K forums worldwide price starting only form $29
Get great web traffic using best xrumer service today. We can post your marketing message up to 100K forums worldwide, get insane amount of backlinks and large web traffic in very short time. Most affordable and most powerful service for web traffic and backlinks in the world!!!!
Your post will be published up to 100000 forums worldwide your website will get insatnt traffic and massive increase in seo rankings just after few days or weeks. Order now:
xrumer

Adsız dedi ki...

ocalmutfak.blogspot.com Payday Lenders AL Daleville Böylece kolaylık gıdalar için istihdam edilebilir bize sayısız ve de biz bireyler muhtemelen çok daha az olsun kendimizi olmaya olanak verebilecek unutmak karışımları vardır