Bütün ziyaretçilerime,arkadaşlarıma ,beni seven sevmeyen bütün insalığa selam olsun:).Baharın en sevdiğim yanıda kışın yaprak dahi olmayan meyve ağaçlarının, rengarenk çiçekler açıp süslenmeleri.hele o çiçekler şu aşağıda gördüğünüz fotoğraftaki benim bayıldığım çağla ağaçlarıysa ayrı bir mutluluk yahuu :).son 1 aydır eşime gördüğüm her çağla ve erik fotoğrafında ''ayyyyyy ne kadar güzelll bundan istiyorum bundan istiyorum'' diye zırlamak baya yorucu işti.ama adam sonunda dayanamadı dün ellerinde çağlalar kapımda sırıl sıklam görünce şaşırmadım tabi :).elinde bir buket gül ile gelseydi bu kadar sevinmezdim heralde.neyse ben bu şekerlerle aşk yaşarken;postumuzun asıl konusuna gelelim.bu sabah Gelibolu17 blog sahibi Gülcan arkadaşımız bana bir yorumda; kırmızı pastamın etkinlikte 1. inci tarif seçildiğini söyledi,çok mutlu oldum yaaahuu :).hediye mutfak önlüğü göndereceklerini söyledi ,bu sefer 2.kere mutlu oldum. çünkü bu hediyenin benim için anlamı büyük.ilk defa blog arkadaşlarımdan hediye alıyorum,insana baya samimi ve içten geliyor .çok teşekkür ederim iyiki varsınız.
iletiler etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
iletiler etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
3 Nisan 2013 Çarşamba
6 Ocak 2012 Cuma
Mutluluk mimi ..
iyi akşamlar canlarım.nasılsınız bakalım ? umarım iyisinizdir.bu postun konusu sevgili Mutfakincisi Emine arkadaşımın bana gönderdiği ''Karşınızdakini mutlu edecek 10 şey'' mimini cevaplıyorum. bence biz mutlu etmek istedikten sonra 10 değil ,1 sebeplede mutlu edebiliriz,100 tane ilede .10 taneyle idare edelim bu sefer:)).arkadaşıma bana gönderdiği bu güzel mim için çokk teşekkür ediyorum.uzun zamandır Mim cevaplamamıştım.bu mim çok hoşuma gitti.hiç sıkılmadan ,eğlenerek içimden geçenleri yazdım.bu fotoğrafın mimle bir ilgisi yok, ama benim çok beğendiğim bir foto olduğu için eklemek istedim:)
1. Karşımdaki insanlara daima anlayışlı,ve hep tebessümle yaklaşmayı severim.zira bununla ilgili bir hadisi şerifte; tebessümün sadaka hükmünde olduğu söyleniyor.
2. Beni mutlu eden her şeyi etrafımdaki insanlar içinde isterim,ve yapmaya çalışırım.
3. İyi bir dinleyiciyimdir,derdi olan ve paylaşma ihtiyacı olduğunu bildiğim arkadaşlarımın sorunlarını paylaşmalarını,ve birlikte çözüm bulmayı isterim.
4. Yardıma ihtiyacı olanlara elimden geldiği kadar yardım edebilmeyi çok severim.bu hem beni ,hemde karşımdakini mutlu eder.
5. Doğru bildiğim ve faydalı bulduğum her bilgiyi çevremle paylaşmak isterim.
6. Kendime yapılmasını istemediğim bütün yanlış hareketleri,bende karşımdakine yapmamak için çaba gösteririm.
7. Misafir ağırlamayı,yaptığım ikramları paylaşmayı çok severim.yemekten çok,yedirmeyi severim.
8. Hediye vermeyi severim.bu hem beni ,hemde karşımdakini mutlu eder.
9. Umulmadık anlarda sürprizler yapmayı,şaşırtmayı,karşımdakini mutlu etmeyi isterim .
10. Blog arkadaşlarımla yazışmayı,yorum yapmayı,hal hatır sormayı isterim elimden geldiği kadar.bu mimi bütün blog arkadaşlarıma göndermek isterim,ama gücümün yettiği kadarını aşağıda liste yaptım.mim gönderemediklerimede,kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.
pembekekikpastahane'den
zeymuran
tanerineresi
tatesal
kalpkurabiye
mine
bülbülünyeri
sevalce lezzetler
cafe rengigül
Arkadaşlarıma kucak dolusu sevgilerimle birlikte gönderiyorumm..
6 Eylül 2011 Salı
Geçmiş Bayram kutlaması
Herkezlere selamlarımı,sevgilerimi, saygılarımı gönderiyorum. sevgili ziyaretçilerim,ve arkadaşlarım.öncelikle geçmiş Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum.hepinizi çok özledim.Evdeki internet ambargosundan bahsetmiştim.Babam Sonunda interneti köklüce kestirdi .inş en yakın zamanda sizlerin arasına döner,arkadaşlarımı tek tek ziyaret edebilir,yorumlar yapabilirim.herkeze kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.kendinize cici bakın,Hoşçakalın.
14 Mart 2011 Pazartesi
Bloglarımız özgür olacak !!
Bu Haber beni çok mutlu etti .az önce hobibox arkadaşımızın blogunda okuduğum bu güzel haberi aynen aktarıyorum arkadaşlar.Verdiğimiz dilekçeler işe yaramış galiba arkadaşlar, Habertürk'ün haberine göre durum bu, çeşitli blog yazarlarının verdiği dilekçelere ek olarak googlenda dilekçesi, Diyarbakır 5. Asliye Mahkemesi tarafından, engellenen ıp adresleri açılmış, kararın yürürlüğe girmesi için bir kaç gün daha geçmesi gerekiyor. Bu itirizlar sonucunda, oluşturulan bilirkişi raporuna göre, yayınları ihlal eden blogların, şikayet söz konusu yazınlarını kaldırdığı yönünde oldu.
umarımm çabucak bu yasaktan kurtuluruz..
12 Mart 2011 Cumartesi
İlk Mim
İlk defa sevgili arkadaşım Hayatın tatları tarafından mimleniyorum.soruları büyük bir keyifle cevapladım .teşekkürler canım.
Hayalinizdeki meslek nedir?
Bilgisayar mühendisliği
Bilgisayar mühendisliği
Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?
genelde Incandessence,arada bir Pur Blanca
genelde Incandessence,arada bir Pur Blanca
Çay mı kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü/Sütsüz?
kahve ,sütlü ,orta şeker
En en en önemli makyaj hileniz?
aşırı makyaj düşkünü biri değilim,o yüzden hilem pek yok.üst göz kapağına yeşil kalem çekmeyi severim.
Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne dilerdiniz?
Kesinlikle çocuk kalabilmeyi,hiç büyümemeyi dilerdim.vefat eden 2 tane çok sevdiğim insanın , geri gelebilmesini dilerdim.Ailem ve sevdiğim insanların ömrüm boyunca hep yanımda olabilmesini dilerdim.
Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği veya tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız, hangisi olurdu?
Kahvaltıyı pek sevmem,akşam yemeğide rahatsız eder,sanırım benim için en iyisi öğle yemeği .
Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
Bence Hello Kitty güzel renk seçimi yapmış ,pembe güzel duruyor.
Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?
tabî ki yüzük ,ama küpeyi çok severim .
Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?
Gitar çalabilmek,güzel resim yapabilmek
kahve ,sütlü ,orta şeker
En en en önemli makyaj hileniz?
aşırı makyaj düşkünü biri değilim,o yüzden hilem pek yok.üst göz kapağına yeşil kalem çekmeyi severim.
Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne dilerdiniz?
Kesinlikle çocuk kalabilmeyi,hiç büyümemeyi dilerdim.vefat eden 2 tane çok sevdiğim insanın , geri gelebilmesini dilerdim.Ailem ve sevdiğim insanların ömrüm boyunca hep yanımda olabilmesini dilerdim.
Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği veya tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız, hangisi olurdu?
Kahvaltıyı pek sevmem,akşam yemeğide rahatsız eder,sanırım benim için en iyisi öğle yemeği .
Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
Bence Hello Kitty güzel renk seçimi yapmış ,pembe güzel duruyor.
Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?
tabî ki yüzük ,ama küpeyi çok severim .
Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?
Gitar çalabilmek,güzel resim yapabilmek
Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?
Nemlendirici kremim,ve dudak kremi.
Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse, tam olarak neyi görmek isterdiniz?
Nasıl öleceğimi çok merak ederim,ama yinede geleceği görmek istemezdim.
Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)
ünlü aşkım yok,nedense bana hepsi yapmacık geliyor.
Neden blog tutmaya başladınız?
Bloglarda dolaşmayı çok seven biriyim.bu merakımdan dolayı bende bir gün blog açmaya,etrafıma faydalı olmaya,yeni arkadaşlar, dostluklar kazanmaya karar verdim.ve internettede bir tarif defterim olmasını istedim.kazandığım dostlarım ise en büyük ve güzel sebeplerden biri.yaptıklarımı paylaşmak ,bana mutluluk veriyor
1 Mart 2011 Salı
Bloglarımıza dokunmayınn!!!
bu Sabah kötü haberi blogcu arkadaşlarım tarafından öğrendiğim andan itibaren dehşet kızgınım.. çok bencil insanlar varki; onlara insan demek içimden bile gelmiyor.bu kadar blogcu arkadaşların emeklerini görmezlikten gelip tek bir kararla silip atılması büyük bir haksızlıkkkk!!.umarım yakın zamanda bu durum düzelir.bütün blogcu arkadaşlarımı protesto yapmaya ,hakkımızı savunmaya davet ediyorum . facebookta kurulmuş bloguma dokunma sayfasını beğenerek,yorum yaparak sesimizi duyuralım.yeni adresim https://ocalmutfak.wordpress.com/ bilmek isteyen dostlarım olursa orada olacağım :( umarım birbirimizi unutmayız.sevgiler.
23 Şubat 2011 Çarşamba
İlk Ödülüm :)
İlk ödülümü bana layık gören arkadaşım,sevgili Anneannenin emekleri çok teşekkür ederim.küçük çocuklar gibi şımardım desem yalan olmaz :).bende bu ödülü canım arkadaşlarım :
ve beni izleyen bütün ziyaretçilerime ,adını yazamadığım bütün blogcu arkadaşlarıma ,kucak dolusu sevgilerle gönderiyorum.
Bu arada sevgili arkadaşımız Cafe Pepela libyadan kurtulmuş, çok sevindim. Rabbim ona açılan elleri hiç bir zaman geri çevirmez.ama hala orada zor durumda olan o kadar çok insan var ki; Allah onlarıda korusun,kurtarsın inş.
14 Şubat 2011 Pazartesi
Mevlid Kandiliniz mübarek olsun
Mevlid kandili: İnsanlığın kurtuluşu için gönderilen son ve en büyük peygamber,Peygamberimiz Hz. Muhammed (s.a.v.) 571 yılında kameri aylardan Rebiü' l- evvel ayının 12.gecesi doğmuştur.Miladi takvime göre ise bu ,571 yılı Nisan ayının 20 'sine rastlamaktadır.Bu Mübarek geceye ''Doğum günü'' anlamında ''Mevlid kandili '' denir. Peygamberimiz' in (s.a.v.) doğum yıl dönümlerinde okunan mevlitleri saygı ve huşu içinde dinlemek,o'nun mübarek ruhuna salat ve selam okumak hiç şüphesiz Sevgili Peygamberimiz'e (s.a.v) olan sevgi ve bağlılığın bir ifadesidir.
herkezin kandili mübarek olsun.Allah 'cümle islam alemini, sevgili Peygamberimizin şefaatine nail olmayı nasip eylesin,günahlarımızı af eylesin. Amin.
herkezin kandili mübarek olsun.Allah 'cümle islam alemini, sevgili Peygamberimizin şefaatine nail olmayı nasip eylesin,günahlarımızı af eylesin. Amin.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)





