3 Nisan 2013 Çarşamba

Mutluluk:)

Bütün ziyaretçilerime,arkadaşlarıma ,beni seven sevmeyen bütün insalığa selam olsun:).Baharın en sevdiğim yanıda kışın yaprak dahi olmayan meyve ağaçlarının, rengarenk çiçekler açıp süslenmeleri.hele o çiçekler şu aşağıda gördüğünüz fotoğraftaki benim bayıldığım çağla ağaçlarıysa ayrı bir mutluluk yahuu :).son 1 aydır eşime gördüğüm her çağla ve erik fotoğrafında ''ayyyyyy ne kadar güzelll bundan istiyorum bundan istiyorum'' diye zırlamak baya yorucu işti.ama adam sonunda dayanamadı dün ellerinde çağlalar kapımda sırıl sıklam görünce şaşırmadım tabi :).elinde bir buket gül ile gelseydi bu kadar sevinmezdim heralde.neyse ben bu şekerlerle aşk yaşarken;postumuzun asıl konusuna gelelim.bu sabah Gelibolu17 blog sahibi Gülcan arkadaşımız bana bir yorumda; kırmızı pastamın etkinlikte 1. inci tarif seçildiğini söyledi,çok mutlu oldum yaaahuu :).hediye mutfak önlüğü göndereceklerini söyledi ,bu sefer 2.kere mutlu oldum. çünkü bu hediyenin  benim için anlamı büyük.ilk defa blog arkadaşlarımdan hediye alıyorum,insana baya samimi ve içten geliyor .çok teşekkür ederim iyiki varsınız.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

MEMLEKETTEKİLERİN TADINI VERDİMİ SANA ESRACIM ?

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

yok hemşerim o biraz zor:(.memlekette tarlamızın ağacından kendi ellerimle toplayıp yediğim çağlanın yerini asla tutmaz amaa, elimizde olan imkanlar doğrultusunda en azından biraz sakinleştirdi :)

gelibolu17 dedi ki...

Afiyet şifa olsun inşallah :) Ay benim ağzımı kamaştırıyo çağla pek yiuyemiyorum bak resmine bakarken bile içim bir hoş oldu,erik olsa yerdimdeee oda yokmuş :)

Hayırlı olsun birinciliğin tekrar :)
adresini veridğinde önlüğün en kısa sürede gönderilecek inşallah :) selamlar

caferengigül dedi ki...

Tebrikler.
Biz bitirdik çağlaları.Turşusunu yapacaktım ama olmadı.İşten güçten fırsat bulamadım.Ben fırsat buldum çağlalar tükendi:)
Sevgiler.

MAZES dedi ki...

afiyet olsun canım,sabreden derviş....eee,kendi bahçenden toplamak ayrı bir mutluluk ....

durutarifler dedi ki...

Ben de ilk defa bugün yedim. Bahar gibisi var mı?

kalpkurabiye dedi ki...

ben sevemedim onu ı ıh :) sana afiyet olsun canımm:)

Bak Bu Harika dedi ki...

Çağlalar süper görünüyor. HEdiyelerini iyi günlerde kullan. İzlemeye aldım seni. Ben de bloğuma beklerim.

www.bakbuharika.com