11 Haziran 2011 Cumartesi

Gül Şerbeti

Sevgili ve çok değerli ziyaretçilerim.Bu son postum olabilir;o yüzden duygulanıyorum sanırım.Yani son derken ölüme gidiyor gibi bir cümle oldu galiba :).Tabi ki Biz ölüme gitmiyoruz,Ölümün bize gelmesini bekliyoruz .Her neyse gelelim maruzatımıza.Sevgili babam evde internetten pek hoşlanmıyor,kardeşimin oyun bağımlılığı yüzünden interneti kestiriyor.Ben artık her gün tek tek arkadaşlarım neler yapmış ,neler paylaşmış göremiyeceğim.:(ama belki arada bir başka yerlerden sizlere post ve yorum yazabilirim.hepiniz kendinize çok iyi bakın ,umarım yakın zamanda tekrar aranıza dönebilirim.Gelelim şerbetimize. Gülün en güzel zamanındayız.Muhakkak etraftan evimize bir  buket gül toplayıp getirenimiz vardır.Eğer getiren yoksa; üzülmüyoruz hanımlar,biz toplayıp kendimize hediye ediyor, relax oluyoruz:).Önce vazoda görüntüsüyle hayran kaldığımız güllerimize bol bol bakıp kokusunu bitirene kadar içimize çekiyoruz:).benim gibi çok koklayıp,sarılamayın daha çabuk kuruyor .Yaprakları dökülmeye başlayınca,şerbetini yaparakta hem israf olmamasını sağlıyoruz,hemde bu lezzetli ve nefis şerbetten mahrum kalmamış oluyoruz.Tadılması gereken güzel bir şerbet,tavsiye ederim.




 Malzemeler:
  2 su bardağı kokulu gül  yaprağı
   1 limonun suyu
   ¼ çay kaşığı limon tuzu
   Toz şeker (damak tadınıza göre miktarı ayarlıyabilirsiniz)

Gül yapraklarının beyaz kısımlarını kesin.daha sonra cam kavanoza önce gül yapraklarını ve üzerine limon tuzu, ve limon suyunu ilave edin.Daha üzerine 1 su bardağı su ekleyerek hafifçe karıştırın.1 hafta kadar bekledikten sonra 1 lt kadar soğuk su ve şeker ilave ederek servis yapın.

16 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

canım benim üzüldümm inşallah yasak kalkar aramıza dönersin
şerbetin çok güzel.. sevgilerimle..

mine dedi ki...

inşallah kısa zamanda buluşuruz tekrar sevgiyle kal

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Şimdi olsaydı da serin serin içseydim. Enfes görünüyor. Ellerine sağlık canım. Sevgiler.

Erguvan Vakti dedi ki...

Canım üzüldüm,inşallah en kısa zamanda sorununu halledersin,canını sıkma.Öptüm.

Unknown dedi ki...

çok üzücü bir durum canım ama olmaz ki inşallah burada tekrar yazışabiliriz. sevgiler

Gülcan dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık ama arayı fazla açmayın ...sevgiler

Unknown dedi ki...

Esracım ellerine sağlık çokta şık bir sunum olmuş sevgiler.

Nehir Butik Pasta dedi ki...

Esraa şaka yapıyorum de lütfen ama ben sana çok alışmıştım çok özliycem seni,inşaallah tekrar aramıza dönersin öpüyorum seni

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim çok üzüldüm.insallah baban kararından vazgeçerde dönersin sende en kısa zamanda.öpüyorum.sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Üzüldüm..:(
İnşAllah girebilirsin tekrar..
Bu mecburi ayrılıklar içini burkuyor insanın..
Herşey gönlünce olsun canım..
Gül reçelin çok güzel gözüküyor..
Ellerine sağlık..
Sevgilerimle..

caferengigül dedi ki...

Umarım bu sorunu daha farklı bir şekilde çözebilirsiniz ve bu güzelim sayfa ve bizler mahsun kalmayız.Sevgiler.

zeymurancafe dedi ki...

canım ne güzel gorunuyor mıs gıbı kokuyordur,ellerıne sağlık,olsa da içsem

muhabbetsofrasi dedi ki...

yaramaz kardeşler yüzünden olan büyüklere oluyor

hepsine pataklamak lazım :)

şerbet olsada içsek dedirtiyor insana

eline sağlık olsun

muazzez dedi ki...

Şahsen gelincik şerbetinden sonra dedim beni uzaklara götürmeye niyetli. Gerçekten bu eşşis tadları hala yapıyor olmanıza çok sevindim. Sevgilerimle..

neslice tarifler dedi ki...

Aklıma "öyle bir geçer zamanki" dizisindeki Osman geldi. O da pek seviyor gül şerbetini :)
Ellerine sağlık Esracım..

mor atölye dedi ki...

Çok güzel görünüyor ama diyetdeyim::(