26 Aralık 2010 Pazar

Arap Kebabı

Yine Hataya ait bir ana yemek.et ile aram çok iyi olmadığı için tadını tarif edemiyorum malesef . insan yemeyince  yorumuda içten yapamıyor.ama bizim ailede çok sevilen bir et yemeğidir, oldukça lezzetli bir tadı olduğunu söylüyorlar.Meliha'nın ne kadar şaşırdığını şuan görüyor gibiyim:)  ,arkadaşıma ne oldu et yemeği yayınlıyor kafasına bir şeylermi düştü diye düşünüyordur.ama bencil olmamak lazım , sırf kendim  yemiyorum  diye paylaşmazsam,et seven çoğu insana haksızlık etmiş olurum .işte tarifimiz
Malzemeler:
500 gr kıyma et
1 demet maydanoz
1 adet yeşil biber
3 adet domates(kabuğu soyulmuş)
3 adet kuru soğan
tuz,karabiber,kimyon,

yapılışı: eti orta ateşte suyunu çekene kadar kavurun.daha sonra tuz,kimyon ekleyip karıştırın .ince ve halka halka doğranmış soğanları, ve yeşil biberi  ekleyin hafifçe karıştırın .soğanlar pembeleşinceye kadar  kavurun ,en son domatesleri ekleyip orta ateşte pişmeye bırakın .piştikten sonra üzerine biraz karabiber ve ince kıyılmış maydanoz serperek servis yapın .

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Görüntü şahane :) Eminim tadı da çok güzeldir :) çok şaşırdım açıkçası et yemeyişine :)
ben ve tanıdığım herkes çok sever,ama bu tercih meselesi,yememenize rağmen paylaşmanız da ayrıca güzel..
Çok teşekkürler..
sevgiler..

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

Esra dedi ki...
güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim ,evet et ile aram iyi olmasada sırf kendi sevdiklerim deyil blogumda herkezin damak tadına hitap eden paylaşımlar olmalı bence. herkeze hitap etmedikten sonra blog açmanın bir manası kalmaz diye düşünüyorum .

humeyra dedi ki...

Et sevilmez mi :) Görüntüsü bile ne güzel. Bandıra bandıra yemelik duruyor.

seyabb dedi ki...

muhteşem...Mis gibi kokusu geldi...

Unknown dedi ki...

eeee esra nerde bunun yanına patatesli köfte?