21 Nisan 2011 Perşembe

Çikolata soslu kek

Şimdi bu kek ;bizim evde en çok pişen kek ödülüne layık bir kektir..Annem haftada 2 defa muhakkak bu kekten ister .Öyle çok yaptım ki; artık dakika tutuyorum her yaptığımda dahada çabuk yapıyorum :)).en son rekor 6 dakika olmuştu.Annemin ve hane halkının en çok sevdiği bu keki keşif ettiğim gün ;ilerde ne olacağını bilmemişim tabi ,yok böyle bir zulüm kardeşim ..:( bir defasında uykumdan uyandırıp '' Kızım şu senin kekinden yapsana, canım istedi;bak yap geri uyu ,2 gün boyunca uyu istersen yavrum hadi kalk ''demişti. :D neysee Anne diyorsa mecbur 400 kere bile olsa yapmak lazım değilmi?.gelelim tarifimize;tarif zaten blogda mevcut ,ama ben pratik olsun diye Muffin kalıpları yerine kare borcamda pişiriyorum.bu tarifi 45 dakikalık tarifler etkinliğine gönderiyorum,Öznur arkadaşıma kolaylıklar diliyorum.Tarif için tıklayın

31 yorum:

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Nefis görünüyor ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

görüntü gerçekten iştah kabartıyor yanlız annede bayıldım kaldırıp yaptıyor ve tekrar yat ha :)))))))
ellerine sağlık

fashiONözge dedi ki...

hahaaaa harbi kaldırdı mı yaaa hahaa çok iyiymişş:))ama bu keke değerr hak verdim annene:))

Unknown dedi ki...

offff muhteşem bir kek ellerine sağlık canım.haftada 2 bile az:)))

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

CANIM NE GÜZEL İŞTE HEM KOLAYMIŞ HEMDE GÖRÜNTÜSÜNE BAYILDIM ÇOK LEZZETLİİ GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK AFİYET OLSUN
SEVGİLER

Sanattryemek dedi ki...

goruntu super,sizde oyle guzel anlatmisiniz ki,tadini merak etmeye basladim dogrusu :)

Hayatın Tatları dedi ki...

esrajım ellerine sağlık. nefis olmuş kek bu keşfi denemek lazım ..

Unknown dedi ki...

Esracığım muhteşem görünüyor eline aklına sağlık
sevgilerimle

Erguvan Vakti dedi ki...

Görüntüsü çok güzel canım,deneyeceğim galiba,sevgiler.

yedirenk dedi ki...

arkadaşım kekin nefis olmuş,ellerine sağlık....

mutfagabuyrun dedi ki...

vayyyyyy .harika bir görüntü canım.eminim tadıda öyledir.ellerine sağlık.hayırlı cumalar.

mutfagabuyrun dedi ki...

vayyyyyy .harika bir görüntü canım.eminim tadıda öyledir.ellerine sağlık.hayırlı cumalar.

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Esracım şahane tarifin ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim kekini mutlaka deneyeceğim süper görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler..

Unknown dedi ki...

Esra'cım pasta lezzeetinde bir kek
olmuş ellerine sağlık sevgiler.

caferengigül dedi ki...

Tek kelimeyle harika.Başkada bir şey demiyorum.

Nil dedi ki...

allahım nefis görünüyor. ben bir borcamı tek başıma yiyebilirim kesinlikle.

muhabbetsofrasi dedi ki...

zaten bi tarif yapıştıysa üstüne imkanı yok kurtulamassın :)

eline sağlk olsun

Duygu dedi ki...

Gercekten harika gozukuyor, ellerine saglik Esra.

lezzettabağı dedi ki...

Tatlım annenin bu keki istemesi çok normal çünkü nefis bir görüntüsü var ben bakar bakmaz, amazon ormanlarındaki o muhteşem şelalelerin dibindeki yoğun neme benzettim . ellerine sağlık,kolay kolay herkes keki tutturamaz. 10 üzerinden 10 çok öpüyorum..

sarımutfak-hande dedi ki...

çok iştah açıcı çok güzel olmuş canım ellerine sağlık canım

Aycan dedi ki...

Kek muhteşem görünüyor.Gel beni ye gibi.Ellerine sağlık canım.

kalpkurabiye dedi ki...

canımm çok seviyorum böyle kekleri:)
ellerin dert görmesin:) harika olmuşş:)

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

tam oğulcuğum için bişey eline sağlık esracım

selin meral keskin dedi ki...

ESraCM MÜkemmel olmuş bende geçen yapmaya kalktım ama biraz yandı



Ellerine sağlık

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Görüntü nefiss

CHERRY BLOSSOMS dedi ki...

canım tariflerin hepsi birbirinden güzel bu pasta da çok güzeel sanırım yarın ki menüm hazır

Adsız dedi ki...

kekin bu halini kaç cmlik hangi kalıpta pişirdiniz acaba?
muffinlerdeki gibi yine vişne suyuyla ısladınız değilmi?

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

kalıpta değil kare borcam da pişirdim.vişne suyu arada bir kullanıyorum .kullanmasanızda tadı güzel oluyor.kek fırından çıktıktan yaklaşık 10 dakika sonra yarım veya 1 su bardağı vişne suyunu kekin üzerine yayarak döküyoruz.daha sonra kare dilimler keserek çikolata sosu döküyoruz.dilimlendikten sonra sosu döktüğümüzde kek sosu daha iyi emiyor.

Adsız dedi ki...

evde kakao yoktu o yüzden diyosunuz ama tarifte kakao var

çikolata soslu kek dedi ki...

harikasınız ellerinize sağlık

Fulya Süzen dedi ki...

Ellerinize sağlık. Soslu çikolatalı kakaolu kek işte daha ne olsun:))))
Harika... Bu arada üyeniz oldum:) Ben de beklerim sizi sayfama büyük bir keyifle:)))
fulyapimlezzetler.blogspot.com
Sevgiler...